החיסון נגד קורונה – תקציר: שקרים מגמתיים לעומת עובדות מדעיות נחרצות

רבים פונים אלי בחרדה ממש – "אנו קוראים דברים איומים נגד החיסון לקורונה – מהי עמדתך?  האם אתה ממליץ להתחסן?"  והתשובה הברורה שלי היא: "בהחלט ממליץ להתחסן ואני מתכוון להיות בין הראשונים להתחסן בעיקר משום שכאיש מדע אני יודע בוודאות שאין כל אמת בשקרים המגמתיים, או בפרשנויות השליליות המגמתיות לעובדות, שמופצים ברשת בנושא זה".

הערה חשובה מאד (תוספת מיום 13 בדצמבר ש.ז.):  התקציר שלפניכם פורסם ביום שישי 11 בדצמבר. יממה אחת לאחר מכן אישר מינהלן המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את החיסון החדש של חברת פייזר ובפירסום מקיף הוכיח כי כל העובדות המדעיות שהבאתי כאן יסודותם בהררי מדע כפי שמפורט במאמר המלא שלי שמופיע היום: "מורה נבוכי החיסון 2 -החיסון נגד קורונה:  שקרים מגמתיים לעומת עובדות מדעיות נחרצות".

הערה נוספת:  אני ממהר לפרסם כאן את תגובתי הראשונית כדי להעניק לכל הפונים אלי שקט נפשי לקראת שבת קודש ובעצם ימי החנוכה הללו.  המאמר המקיף והמלא פורסם ביום ראשון 13 בדצמבר ש.ז.!!!

האם נראה לכם שזוהי תשובה כלאחר יד? האם הייתי מסכן את עצמי  לשווא? – לא ולא. אני לא מסכן את עצמי, אלא יודע בוודאות מדעית שאין כל סכנה בחיסונים בשיטת הזרקת mRNA.  נקודה. כל הטיעונים המוכרים נגד החיסון הינם שקרים מבית מדרשם של חברי הכת הקיצונית נגד החיסונים בכלל. לאחר שתקראו את התגובות המפורטות נגד השקרים הגסים הללו, תוכלו להבין עד כמה שקרים אלו מסלפים את האמת המדעית ומטרתם האחת היא להכניס ספק בלב אנשים חסרי רקע מדעי.  כן, אני אומר זאת בכאב, כי גם אנשים מקורבים אלי נדבקו ביתוש הספק ולכן, גם להם מופנים דבריי אלה ודי לחכימא ברמיזא.

בשלב זה, לבקשת רבים, אתן מענה ראשוני לכל השקרים, אחד לאחד, כולל את תקציר העובדות המדעיות הנכונות והתכליתיות. אנא רשמו לפניכם – התשובות המלאות, כולל רשימת מקורות, יופיעו בכתבה הנרחבת יותר שתפורסם בעזהי"ת בתחילת השבוע הבא.

שקר:  שיטת החיסון החדשה (הזרקת מקטע mRNA) היא שיטה ניסיונית וטרם נחקרה מספיק

עובדות:  להיפך, זוהי שיטה וותיקה, בטוחה ומלהיבה ביותר. השיטה מוכרת ונחקרה רבות כבר למעלה מ- 20 שנה ומשמשת לטיפול במחלות שונות, בתקווה שתשמש גם להדברת הסרטן. גם אני רציתי להשתמש בה במחקריי על סרטן הדם בשנות התשעים של המאה הקודמת, אך בסופו של דבר לא בשלו התנאים לכך.

שקר:  החיסון הזה פוגע במתחסנים, גורם להם לבעיות פוריות וכדומה, כולל מוות.

עובדות:  החיסון אינו פוגע במתחסנים וכל הטיעונים שהוא גורם לבעיות פוריות וכדומה, כולל מוות הינם מצוצים מן האצבע.  להיפך, החיסון בשיטה הזו בטוח לא פחות, אם לא יותר,  מהחיסונים הבטוחים של הזרקת נגיף מוחלש או מומת.

שקר:  החיסון בשיטה זו משנה את החומר הגנטי של התאים וגורם לנזקים לתאים, לרקמות ולאיברים.

עובדות:  טענה אינפנטילית של אנשים וגורמים מגמתיים שאין להם ידע מינימלי בגנטיקה של האדם ובהבדל התהומי שבין מקטע מועתק של RNA שליח לבין החומר הגנטי הבסיסי של התאים ה- DNA.

(הערה – וגם ההיפך נכון:  יש גורמים שיודעים בדיוק את ההבדל ובכל זאת טוענים את הטיעון ההזוי הזה, כדי לבלבל ולהכניס ספק בקרב אנשים שאין להם שום ידע מוקדם בנושא).

שקר:  מופץ ברשת – רופאים יצאו נגד החיסון וכתבו לחברות שמייצרות חיסונים אלה, רשימה ארוכה של טענות נגד החיסונים.

עובדות:  בכתבה הנרחבת יופיעו בעזהי"ת מקורות לתגובות מפורטות שפורסמו ע"י גורמים מוסמכים נגד הטיעונים השיקריים המגמתיים של "הרופאים" / "מדענים" האלה שמיהרו להפיץ ברשת את טיעוניהם השיקריים, גם לפני ששלחו אותם לרשות התרופות האירופאית ה- EMA או לגורמים המייצרים את החיסונים..

שקר: החיסונים החדשים מחדירים לגופנו חומרים ונגיפים מסוכנים

עובדות:  שוב, מי שמכיר את שיטת החיסון החדשה יודע שאין שום אפשרות, אפילו לא תיאורטית, שהוא מחדיר לגופנו נגיפים ו/או חומרים מסוכנים.  להיפך, בהשוואה לחיסונים הוותיקים (שגם הם בטוחים לחלוטין כפי שפירטתי במסמך "מורה נבוכי החיסונים" לגבי החיסונים נגד שפעת), תרכיב החיסון הזה הינו בטוח לא פחות ואולי אף יותר מהם.

שקר:  לא להסתכן בקבלת חיסון שהרי לא הוכח שהוא מגן על המתחסנים מפני הקורונה.

עובדות:  כפי שפירטתי ואפרט יותר בעזהי"ת בכתבה הנרחבת – הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון. להיפך, לצד התוצאות המעולות שכבר פורסמו לגבי בטיחות החיסונים הללו, מגיעות תוצאות של כ- 95 אחוזי הצלחה של החיסון בהקניית חיסון נגד הנגיף ואף במניעת הדבקה!!! .

שקר:  בכל מקרה – לא לחסן ילדים וצעירים שהרי החיסון יגרום להם נזק והקורונה לא מסוכנת עבורם

עובדות: שוב, מידע שקרי מכוון – גם ילדים שנדבקו בקורונה ולא היו עם תסמינים קשים, סובלים מתסמינים ארוכי טווח שפוגעים בהם קשות. הוברר כי רבים מהילדים הללו, אחרי שכביכול הבריאו מהקורונה, הראו תסמינים של ירידה בקוגניציה, בקשב ובריכוז, בעיות כרוניות בדרכי הנשימה, בשלד ובשרירים ועוד. לכן, כשיוחלט לחסן גם אותם, יש לסמוך על הגורמים הרשמיים שיוודאו מראש שהסיכון מהחיסון לילדים הינו אפסי לעומת התועלת הרבה למניעת נכויות קשות עתידיות גם אצל ילדים שהחלימו כביכול מהקורונה.

שקר:  והרי דווח בתקשורת ששני אנשים מתו כתוצאה מקבלת החיסון…

עובדות:  שוב, גרעין מידע אמין הופך כלי נשק ביד הגורמים המתנגדים נחרצות לכל סוג של חיסון.זוהי דוגמה לפרשנות שלילית מגמתית לעובדות נכונות.  העובדות: שני האנשים מתו בלי קשר ישיר לחיסון. לא מאמינים? – קיראו את הפרטים המדוייקים בכתבה המפורטת.

שקר:  בעצם לא שקר אחד, אלא צבר של שקרים הזויים לפיהם החיסון מחדיר לגופנו שבבים אלקטרוניים שיאפשרו לגורמים דמיוניים לשלוט בנו, לשלוט בגנטיקה שלנו, לפקח עלינו, לחבר את גופנו לרשת תקשורת חדישה שתשלוט על העולם כולו ועוד טיעונים הזויים שמועתקים מספרות המדע הדמיוני / הבדיוני.

עובדות:  עם כל ההתקדמות הטכנולוגית האדירה שהגענו אליה עד כה, עדיין יידרשו לפחות עשרות שנות מחקר טכנולוגי כדי להגיע למצב שבו זריקת תמימה של חיסון תחדיר לגופנו שבבים מיקרוסקופיים חכמים שכאלה.  לחובבי המדע הדמיוני / הבדיוני זה אולי יהיה רומן מרתק, אבל לא יותר מזה. אל תתנו לגורמים המרושעים שמעלים טיעונים אלו לפגוע בכם וביקרים לכם.  כאמור – פרטים מלאים בכתבה הנרחבת.

בסיכום:

מניתוח העובדות המדעיות התכליתיות, ועל סמך הידע הברור על בטיחות החיסונים בשיטת ה- mRNA אין כל ספק – רק התחסנות שיטתית, נרחבת ומסודרת של האוכלוסייה תביא סוף למגיפה הזאת ולטירוף הזה שבו אנו חיים כיום.  ההיסטוריה הרפואית מלמדת על 14 סוגי מגיפות / מחלות שהרגו כמעט רבע מאוכלוסיית העולם ורק החיסונים חיסלו אותן!!!  

רוצו להתחסן (כמובן, לאחר קבלת אישור של הרופא המטפל) והקפידו להתחסן רק על פי ההנחיות שייצאו ממשרד הבריאות ומהגורמים הרשמיים המטפלים בנושא! אני תפילה שאזכה להיות בין ראשוני המחוסנים בישראל – פיספסתי בעברי את החיסון נגד פוליו ("שיתוק ילדים") ואני סובל מכך כל חיי.  זה הספיק לי…

שבת שלום טובה ומבורכת בכל
בברכת חג אורים מבורך ומלא שמחה
בבריאות טובה ואיתנה תמיד

© פרופ' חיים גמליאל

נא שתפו ותזכו למצוות ולכל הברכות, כולל מצוות "ואהבת לרעך כמוך"!