מורה נבוכי החיסונים 2 – החיסון נגד קורונה: שקרים מגמתיים לעומת עובדות מדעיות נחרצות

ונתחיל בבשורות טובות:

בעת כתיבת שורות אלו מתברר שבמהלך השבת (12 בדצמבר 2020) אישר מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את החיסון נגד קורונה שפותח ע"י חברת פייזר עם השותפה הגרמנית חברת BioNTech לאחר שבחן את תוצאות השלב השלישי של ניסויי החיסונים הללו[1]

זהו מאורע היסטורי חשוב ביותר במלחמה במגיפת הקורונה שחיסלה בתוך פחות משנה קרוב לשני מיליון  אנשים בעולם (1.7 מיליון נכון להיום) והותירה מיליונים רבים פגועים בגופם ובנפשם.  לכך יש להוסיף את הפגיעה העצומה בכלכלת העולם ובהתנהלות אוכלוסיות ומדינות בכל רחבי העולם. 

האישור הרשמי[2] של ה- FDA  מאפשר בעצם להתחיל בהפצת החיסון בכל רחבי העולם ועם כ- 95 אחוזי יעילות (כפי שאושר ע"י צוות מתוגבר במיוחד של מדעני ה-FDA) אין ספק שהוא יביא למהפך עצום במגמת המגיפה כולל סיכוי גבוה לעצירתה ממש.  בדיקת ה-FDA מחקה למעשה את כל הטיעונים שהועלו נגד החיסון.  גם מסמך הסיכום[3] הארוך (92 עמודים) והמנומק של חברת פייזר-ביונטק עבר את הביקורת בכל הקשור לדיווחים על תוצאות בדיקות יעילות החיסון בשלב III של המחקר ובעיקר בתיאור תופעות הלוואי המינוריות שנתגלו בקרב המשתתפים בניסויים.  פרטים נוספים נביא בהמשך.

בהודעתו הרשמית של ה- FDA צויין:  "הנתונים שמסרה חברת פייזר עמדו בביקורת שלנו.  המאמצים להאיץ את פיתוח החיסון לא פגעו בסטנדרטים מדעיים או באמינות הליך הבדיקה שלנו".  עוד צויין בהודעת ה- FDA כי ניתן לתת את החיסון לבני 16 ומעלה.  עובדי שירותי הבריאות וקשישים במוסדות סיעוד יהיו הראשונים להתחסן בארה"ב ובישראל.

עוד נאמר בהודעת ה- FDA כי: "ההחלטה לאשר את החיסון התקבלה לאחר תהליך סקירה פתוח ושקוף שכלל חוות דעת מטעם מומחים עצמאיים בתחום מדעי הבריאות, כמו גם הערכה יסודית ומעמיקה של מדעני ה-FDA על מנת להבטיח כי חיסון זה עומד בסטנדרטים המחמירים והמדעיים של ה-FDA בכל הקשור לבטיחות, ליעילות ולאיכות-ייצור הדרושים לתמיכה בשימוש בחירום".

היום (13 בדצמבר 2020) הוציא כתב העת הרפואי המוביל בעולם – New England Journal of Medicine פירסום מדעי[4] תכליתי שנכתב ע"י עשרות מטובי המדענים והרופאים ברחבי העולם שהשתתפו בניסויי השלב השלישי של החיסון נגד קורונה (ניסוי שמסומן ברשומות המחקרים הקליניים במספר BNT162b2). במאמר מפתח זה מופרכים שוב כל הטיעונים השיקריים נגד חיסון הקורונה מסוג mRNA שמיוצר על ידי תאגיד החברות Pfizer-BioNTech.

בשל המורכבות המדעית של המסמכים הנ"ל, נביא כאן כמובטח, בשפה שווה לכל נפש, תיאור מפורט יותר של העובדות המדעיות המוחקות לחלוטין את הטענות השיקריות נגד החיסון החדש והראשון נגד נגיף הקורונה.

אך לפני שניגש להפריך את השקרים, נענה על שאלות כנות שבוטאו ע"י קוראים של התקציר שפרסמתי לפני שלושה ימים:

שאלה: אנחנו 'מופגזים' ע"י מקורות רבים ושונים לגבי השאלה כיצד פועל החיסון החדש ובמה הוא שונה מחיסונים אחרים? האם תוכל לעשות לנו סדר בנושא?

תגובה: בשמחה.  רבים מאיתנו מכירים כבר את 'הכרומוזומים' שיושבים בתוך גרעין התא והם מורכבים מסלילים של חומר גנטי שנקרא DNA. החומר הגנטי הזה, ע"י מבנה מאד מיוחד, מהווה כמו במחשבים "תוכנת ההפעלה" של כל תא ותא.  אם זהו תא שמייצר אינסולין, "התוכנה" לייצור אינסולין תימצא במקטע מיוחד של ה- DNA השלם של התא הזה.  כדי לייצר אינסולין, אנזימים מיוחדים בגרעין התא מכינים עותק מיוחד של "התוכנה" לייצור אינסולין ושולחים אותו אל מחוץ לגרעין לאיזור בתא שבו יושבים 'הריבוזומים', אברונים תוך-תאיים מיוחדים שיודעים לקרוא את עותק התוכנה ולייצר בעזרתו את חלבון האינסולין המבוקש (על תיאור תהליך ייצור החלבונים בתא בעזרת הריבוזומים זכתה פרופ' עדה יונת בפרס נובל).

מה עשו יצרני החיסונים? בתהליך מדעי מבריק הם ייצרו "עותק של תוכנה" (mRNA) שיודע לייצר חלבון אחד ומיוחד של נגיף הקורונה. לכן, כאשר מזריקים לאדם תרכיב עם mRNA  כזה, תאי השריר של המתחסן יודעים לקחת את "התוכנה הזאת" ולייצר בעזרתה חלבון אחד של הנגיף.  החלבון הזה מתגלה ע"י מערכת החיסון של האדם המחוסן כגורם זר שחדר לגופו  ותגובת מערכת החיסון מתבטאת הן בגיוס תאים של מערכת החיסון (חיסון תאי, תאי T) למלחמה בפולש הזר (החלבון של הנגיף) והן בייצור של נוגדנים (תגובה הומורלית-נוגדנית) בכמות רבה נגד החלבון של הנגיף.  זה כשלעצמו, גורם לכך שהאדם המחוסן הופך להיות מוגן נגד כל נגיף שהקרום החיצוני שלו מכיל את החלבון המדובר.

כפי שיובהר גם בהמשך, מקטע "התוכנה" הזה (mRNA) שמוזרק למתחסנים אינו מהווה סכנה לתאים כי הוא לא יכול לחדור אל תוך גרעיני התא, ולא להתקרב לחומר התורשתי (DNA) של התא. מאחר שהמקטע המקורי  מתפרק במהירות בגוף, עוטפים אותו בבועיות שומניות (מיצלות, ליפוזומים) ובכך מאפשרים לו לשרוד עד 48 שעות בגוף, זמן קצר אך מספיק כדי לעורר את מערכת החיסון לייצר נוגדנים.  גם כאן אין חדש תחת השמש ומזה עשרות שנים משתמשים בשיטת הליפוזומים / המיצלות כדי להגביר את הקליטה וההטמעה של תכשירי תרופות ו/או ויטמינים בגופנו כשהם ניתנים בבליעה או בהזלפה (אינפוזיה).  שוב, בניגוד למפיצי המידע הכוזב – אין כאן שום רכיב חדש שמסכן את המתחסן.  ובבחינת "ודע מה שתשיב לאפיקורס" – בואו נברר מה מכיל כל התרכיב שמוזרק לנו:

שאלה:  מה מכיל תכשיר החיסון שמוזרק למתחסן נגד קורונה?  האם אין שם חומרים כימיים רעילים ומסוכנים?

תגובה: בניגוד לתכשירי חיסון אחרים, שגם הם בטוחים לחלוטין, החיסון החדש אינו מכיל חומר (adjuvant) שמוסיפים לחיסונים אחרים להגברת התגובה החיסונית ואין בו חומרי שימור כלל. התרכיב מכיל כמות מזערית (30 מיקרוגרם) של mRNA ארוז בתוך חלקיקי שומן (מיצלות, ליפוזומים) שמורכבים משומנים בלתי מזיקים (אינרטיים) שבהם נעשה שימוש פנים-גופי, כולל באינפוזיות ובהזרקות, כבר עשרות שנים[5]. כפי שהוכחתי במאמר הקודם על החיסונים לשפעת[6], גם בחיסונים שיש בהם אדג'ובנטים או חומרי שימור, אין כל סכנה נשקפת למחוסן, על אחת כמה וכמה כאן בחיסון נגד קורונה, שבו אין את החומרים האלו, וגם אין חומרים אחרים במקומם, לכן אין שום עילה לטעון שהחיסון מכיל חומרים זרים או מסוכנים לגוף. נקודה.

שאלה:  כיצד ניתן החיסון? מדוע צריכים שני שלבים של הזרקה?

תגובה: היתרון של חיסוני mRNA הוא בכך שהם לא מיוצרים מנגיפים או מחלקי נגיפים ואינם דורשים גידול נגיפים כדי לייצר את החיסונים.  זו הסיבה שניתן בשיטה זו לייצר מיליוני חיסונים בתוך זמן קצר, בניגוד לזמן הארוך שדורש חיסון שמכיל נגיף חי-מוחלש או נגיף מומת. זו גם הסיבה שהחיסון החדש בשום פנים ואופן לא יכול לגרום לתחלואה מנגיף הקורונה.  החיסון ניתן בשתי מנות בהזרקה לתוך השריר. המנה הראשונה (Prime) מתחילה את תהליך הגירוי של התגובה החיסונית (התאית והנוגדנית) נגד החלבון של נגיף הקורונה ואילו המנה השנייה (Boost), שניתנת 21 יום לאחר המנה הראשונה, מיועדת להגביר את התגובה החיסונית ולהביא לייצור מאגר גדול של נוגדנים בגוף המתחסן וגם לבנות את הזיכרון החיסוני לטווח ארוך שבזכותו גם זמן רב לאחר החיסון, התאים יוצרי הנוגדנים נגד הקורונה יתחילו לייצר נוגדנים ברגע שהמחוסן ייחשף שוב לנגיף האמיתי.

שאלה:  מדוע להתחסן אם, כפי שטוענים המתנגדים, החיסון לא מונע לחלוטין את ההדבקה ע"י הנגיף?

תגובה: כפי שהסברתי במאמר "מורה נבוכי החיסונים 1 – החיסון לשפעת[7]" – חיסונים לא ניתנים כדי למנוע הדבקה לחלוטין, כי אפשר למנוע הדבקה רק אם שמים אדם בתוך חללית אטומה ומנותקת מן העולם. לכן, חשוב להבהיר כי גם לאחר קבלת החיסון, הנגיפים ימשיכו להדביק את המתחסנים אבל בהבדל אחד גדול ובעל חשיבות מכרעת – אצל מי שהתחסנו, הנגיף ידביק הדבקה ראשונית קלה ואולי בלתי מורגשת כלל, אבל מערכת החיסון של המחוסנים תפעל מיידית, בעוצמה מירבית, להשמיד את הנגיף ולמנוע הדבקה חריפה יותר ובעיקר למנוע התפתחות של סיבוכים קשים – כל זאת בגלל שהאנשים התחסנו ומערכת החיסון שלהם כבר התעוררה מראש ועברה תרגולת ע"י החיסון שקיבלה לפני כן, ממש כפי שמכינים יחידת עילית בצבא לפני היתקלות באויב!!!

ועכשיו לעובדות המדעיות התצפיתיות האמיתיות שנערכו על החיסון בכל הקשור למניעת הדבקה ולמניעת סיבוכי מחלת הקורונה:

בשלבי המחקר הראשונים של החיסון – נערך ניסוי מבוקר בקופים מחוסנים שבו החדירו לאף שלהם תרסיס של נגיף קורונה חי והתוצאות היו מפתיעות ביותר – החיסון שקיבלו הקופים מנע כמעט לחלוטין את התרבות הנגיף בגופם ואף מנע התפתחות של סיבוכים כמו דלקת ריאות אצל הקופים הללו.  לגבי חיסון בבני אדם – גם בנתונים שנאספו עד כה התברר שיעילות החיסון (אחרי מתן שתי המנות) הייתה מהגבוהות ביותר שנתגלו במדע (כ- 95 אחוזים בממוצע!!!) והחיסון מנע הדבקה חוזרת משמעותית אצל המחוסנים ואף מנע התפתחות סיבוכי מחלת הקורונה.  כלומר, גם אם מצופה מהחיסון להיות 'כיפת ברזל' נגד נגיפי הקורונה, הוכח כי החיסון בהחלט מצליח 'ליירט' את הנגיפים הללו, גם אם  הוא לא מצליח למנוע את שיגורם, ממש כפי ש'כיפת ברזל' האמיתית איננה מכוונת ואיננה מצליחה למנוע מלכתחילה את שיגור הטילים הזדוניים.

שאלה:  האם לכולם מותר ומומלץ להתחסן בחיסון החדש נגד קורונה?

תגובה:  בנושא זה חובה להתעדכן על פי ההנחיות האחרונות של משרד הבריאות[8]. להלן סיכום תמציתי של ההנחיות שניתנו כיום ע"י ה- FDA ואירגוני הבריאות האחרים:

תוצאות המחקרים שבוצעו עד כה על אוכלוסיות מגוונות של מבוגרים וצעירים מאפשרות לגורמים המקצועיים להמליץ לחסן בביטחון רב צעירים מעבר לגיל 16 ומבוגרים בכל הגילאים וגם עם מחלות רקע קלות.  יחד עם זאת:

  • הסובלים מאלרגיות: למי שיש רקע של תגובה אלרגית חמורה לחיסון כלשהו, לתרופה או למזון וכל מי שנושא בכליו בשל כך מזרק אפיפן אסור להתחסן בשל האפשרות שייפתחו תגובה אלרגית קשה נגד החיסון.
  • צעירים עד גיל 16: אין לתת את החיסון למי שטרם מלאו להם 16 שנים, כיוון שהמידע בנוגע אליהם הוא מוגבל בשלב הזה.
  • מטופלים שסובלים ממערכת חיסון מוחלשת: מכיוון שהחיסון החדש לקורונה אינו מבוסס על נגיף חי, אין סכנה שהוא יתרבה בגוף, ולכן ניתן לתת את החיסון גם למי שסובלים ממערכת חיסון מוחלשת, כמובן לאחר אישור ברור של הרופא המטפל.
  • כידוע, מי שסובלים ממערכת חיסון מוחלשת הם בסיכון גבוה למחלה קשה ולמוות באם יידבקו בנגיף הקורונה החי, לכן מומלץ מאד לחסן אותם. עם זאת יש לזכור כי ייתכן שמערכת החיסון של האנשים האלה לא תצליח לייצר נוגדנים בהיקף הרצוי, ויעילות החיסון במקרה כזה עלולה להיות פחותה.
  • נשים הרות ומיניקות: אף שהנתונים הקיימים אינם מצביעים על חשש שהחיסון פוגע בנשים הרות ומיניקות (או בעוברים או בתינוקות היונקים), הרי עד לקבלת נתונים נוספים אין המלצה לתת את החיסון בתקופת ההיריון וההנקה. ההמלצה בשלב הזה היא לדחות את קבלת החיסון עד אחרי סיום ההיריון וההנקה, וזאת מטעמי זהירות יתר, כמקובל בכל חיסון או תכשיר רפואי חדש. נשים הרות ומיניקות הן תמיד האחרונות שמאשרים להן לקבל חיסונים חדשים.

 

ועכשיו, כמובטח, נביא כאן מענה מדעי נרחב לכל השקרים שהופצו לאחרונה ברשת, אחד לאחד:

שקר:  שיטת החיסון המוצעת (הזרקת מקטע mRNA) היא שיטה חדשה, ניסיונית וטרם נחקרה מספיק.

עובדות:  להיפך, זוהי שיטה וותיקה, בטוחה ומלהיבה ביותר. השיטה מוכרת ונחקרה רבות כבר למעלה מ- 30 שנה ומשמשת לחקר טיפולים ניסיוניים במחלות שונות, בתקווה שתשמש גם להדברת הסרטן. בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת פורסמו המחקרים הראשונים על הטכניקה הזאת של הזרקת mRNA למטרות מדעיות ורפואיות שונות ואין מדובר במשהו חדש ולא מוכר כפי שמשקרים במצח נחושה מתנגדי החיסונים. במחקרים שלי על 'ריפוי' (Biotherapy) של סרטן הדם מסוג "התא השעיר" (Hairy Cell Leukemia) הוכחתי שניתן לטפל בתאים הממאירים ע"י חשיפתם לחומר אינטרפרון[9].  התוצאות היו מרשימות ביותר והתכוונתי להמשיך מחקרים אלו ע"י הזרקת mRNA שיאפשר לתאים בגוף המטופל לייצר כמויות מוגברות של אינטרפרון ובכך למנוע את הצורך של הזלפות (אינפוזיות) חוזרות ונישנות של אינטרפרון.  מחקרים אלו לא הבשילו לכדי ביצוע בעיקר בגלל חזרתנו הברוכה ארצה…. בסיכום:  העובדות המדעיות מפריכות לחלוטין את הטענות שמזריקים למחוסנים חומר חדש, בלתי מוכר ומסוכן מאד.

שקר:  החיסון החדש פוגע במתחסנים, גורם להם לבעיות פוריות, להפלות וכדומה, כולל מוות.

עובדות:  החיסון אינו פוגע במתחסנים וכל הטיעונים שהוא גורם לבעיות פוריות וכדומה, כולל מוות הינם מצוצים מן האצבע.  להיפך, החיסון בשיטה הזו בטוח לא פחות, אם לא יותר,  מהחיסונים הבטוחים של הזרקת נגיף מוחלש או מומת.

בימים אלו מסתובבים ברשת פירסומים שונים בהם משקרים המפיצים ואומרים שה-FDA מנה 22 סוגים של מחלות ותסמונות קשות שנגרמות בגלל החיסון. מה האמת?  הפוכה לחלוטין – ה-FDA פירסם שכל חיסון נבדק שאין הוא גורם לאף אחת מ- 22 מחלות הללו וכפי שנאמר בהודעות ה-FDA הרשמיות החיסון קיבל את האישור דווקא בגלל העובדה שהבדיקות העלו שהחיסון איננו גורם לאף אחת מן המחלות שהופיעו ברשימה זו.  שוב נוכחנו לדעת איך מתנגדי החיסונים משתמשים בגרעין של אמת (אכן יש רשימה של ה-FDA), והופכים אותה לטיעון שקרי נגד החיסונים, למרות ההצהרות החד משמעיות של ה-FDA שהחיסון לא גרם לאף אחת מן המחלות שברשימה.

הוכחה חותכת: כפי שצויין לעיל, בעצם הימים הללו יצאו הן הדיווחים של המדענים שבדקו את התכשיר של חברת פייזר והן הדיווחים של ה- FDA על השלב השלישי של הבדיקות של החיסונים והעובדות שמתגלות בהם הן שתופעות הלוואי שהתגלו בקבוצות הניסוי בגילאים השונים היו קלות יחסית ונעלמו כעבור ימים ספורים (תגובה באזור ההזרקה, עייפות, כאבי ראש, כאבי שרירים ופרקים, צמרמורת וחום). הדיווחים שפורסמו בכל כלי התקשורת הוכיחו חד משמעית כי 2 אנשים שמתו מבין אלו שקיבלו חיסון, לא מתו כתוצאה מהחיסון אלא מהתקף לב שאירע להם ללא כל קשר לחיסון.

ההפחדה החמורה ביותר הייתה בנושא הפוריות – אך מתברר שהיא משוללת יסוד מכמה וכמה סיבות:  הראשונה והחשובה ביותר היא שלא נמצא שמחלת הקורונה עצמה גורמת לפגיעה בפוריות של אלו שנפגעו מהנגיף החי. מתברר, שבמחלת הקורונה עצמה, למרות שנוצרו בגופם של החולים נוגדנים נגד כל חלבוני הנגיף, לא התגלתה פגיעה בפוריות, כך שאין כל סיכוי שיצירת נוגדנים נגד חלבון אחד של הנגיף, כפי שקורה בחיסון החדש, תגרום לפגיעה בפוריות. שנית, אין כל דמיון בין חלבוני השלייה בהיריון לבין חלבוני הנגיף וגם אם מערכת החיסון יוצרת נוגדנים נגד הנגיף הם לא פעילים נגד חלבוני השלייה.

שקר:  החיסון בשיטה זו משנה את החומר הגנטי של התאים וגורם לנזקים לתאים, לרקמות ולאיברים.

עובדות:  טענה אינפנטילית של אנשים וגורמים מגמתיים שאין להם ידע מינימלי בגנטיקה של האדם ובהבדל התהומי שבין מקטע מועתק של RNA שליח לבין החומר הגנטי הבסיסי של התאים ה- DNA.

(הערה – וגם ההיפך נכון:  יש גורמים שיודעים בדיוק את ההבדל ובכל זאת, בכוונת זדון, טוענים את הטיעון ההזוי הזה, כדי לבלבל ולהכניס ספק בקרב אנשים שאין להם שום ידע מוקדם בנושא).

אז מה הם ההבדלים?

  • DNA מצוי עמוק בתוך גרעיני התאים ומוגן על ידי קרום הגרעין וגורמים נוספים.
  • mRNA הינו העתק של קטע קטן של ה- . DNA   ה- mRNA  מצוי מחוץ לגרעין, בתוך נוזל התא, ואינו יכול לחדור לגרעין וגם לא יכול להשפיע על ה- DNA השלם שבגרעין.
  • mRNA שהוזרק מגיע רק עד למערכת ייצור החלבונים של התא (מערכת הריבוזומים) שנמצאת בפלסמה של התא, מחוץ לגרעין, ושם הוא מודבק אליה ומשמש אותה כעבד נרצע לייצור החלבון שהתוכנה שלו מקדדת. אין לו שום אפשרות לברוח ממערכת זו ולכן "שם גם תהיה קבורתו" – הוא מוצא שם את סופו כעבור מספר שעות.
  • mRNA מתפרק במהירות ורק בזכות שיטת הליפוזומים שתוארה לעיל מצליחים למנוע את התפרקותו ולהחזיק אותו שלם מספר שעות עד למקסימום תיאורטי של 48 שעות מההזרקה, זמן קצר מאד אבל מספיק כדי לייצר את האנטיגן (החלבון) של הנגיף שנגדו מערכת החיסון תייצר נוגדנים.
  • לאחר מקסימום של 48 שעות בגוף המתחסן, המקטע המוזרק של mRNA מתפרק ונעלם לחלוטין מהגוף. זו הסיבה שצריך לשמור אותו בקירור עמוק ביותר וזו בדיוק הסיבה שצריך לקבל מנת חיסון שניה (Boost)  כדי להשלים את תהליך הייצור המוגבר של מאגר גדול, יעיל ופעיל של נוגדנים.

שקר:  מופץ ברשת – רופאים יצאו נגד החיסון והגישו בקשה למינהל התרופות האירופאי (EMA) לעצור את הייצור של החיסונים של חברת פייזר.

עובדות: הנה עוד הזדמנות לראות את המעללים של המתנגדים לחיסונים:  במקור דובר על מסמך שחובר ע"י שני "רופאים" ובו הם מבקשים מה- EMA (המקבילה של ה-FDA האמריקאית) לבדוק את הדיווחים של חברת פייזר על תופעות הלוואי של החיסון החדש. המסמך הופץ ברשתות בעולם עוד לפני שהוגש ל- EMA ולאחר זמן התברר שמסמך זה לא הגיע ל- EMA למרות שכבר הופץ ברשת.  בעותקים מאוחרים יותר של מסמך זה נמחקו שמות "הרופאים" וכיום כבר לא ניתן למצוא את המסמך המקורי אלא רק העתקים מוזרים שלו.  מתחקיר פשוט שעשו חוקרי Health Feedback  האמונים על בדיקת שקרים המופצים ברשת, עולה שמדובר בשני "רופאים" אשר אחד מהם לפחות הפיץ בשיטתיות מידע מטעה (דיסאינפורמציה) אודות מגיפת הקורונה וכבר הוקע בעבר על השקרים שלו[10].  חוקרים אלו ניתחו אחת לאחת את הטענות המועלות במסמך זה והעלו כי אין כל שחר לטיעונים המסולפים המופיעים בו.  גם אם מיותר, נחזור ונזכיר כי האישור של ה- FDA שלל לחלוטין את כל הטיעונים שכביכול העלו "הרופאים" הללו (למה "רופאים" במרכאות? כי מתברר שבכל פעם הם מתהדרים בתארים שונים ושקריים ובעזרתם מנסים להקנות אמינות למידע הכוזב שהם מפיצים לכל עבר).

אבל מי אומר לנו שחברות התרופות לא מסתירות מידע על תופעות לוואי חמורות?  התשובה לכך היא פשוטה – אין להן שום דרך להסתיר תופעות לוואי חמורות!!! יודעים למה?  בכל רחבי העולם, במרכזים רפואיים רבים ושונים,  נעשים מבדקים על תופעות הלוואי של החיסונים החדשים ע"י גופים בלתי תלויים (כפי שנאמר בהודעה הרשמית של ה-FDA) והמתחסנים מגיעים מארצות שונות, מכל המגזרים והמוצאים, ועד כה לא דווח על תופעות לוואי משמעותיות או ממושכות באף אחד ממוקדי הבדיקה ברחבי העולם. אילו היו תופעות לוואי חריגות – המידע על כך היה זולג לתקשורת כבר מזמן.

מתקיימת כאן תופעה מדהימה – בתוך פרק זמן קצר, עשרות מרכזים רפואיים מבצעים ניסויים קליניים בו-זמנית בבני אדם על חיסוני הקורונה, ולמעשה עד כה חוסנו למעלה ממיליון נסיינים ברחבי העולם. זהו המספר הגבוה ביותר של נסיינים שנבדק אי פעם בכל פיתוח תרופה או חיסון. יתרה מכך, חברות החיסונים במדינות המערביות עומדות תחת בקרה קפדנית ביותר: עליהן לעבור את כל שלבי הניסויים, לפני כל שלב עליהן להציג את הממצאים המלאים, את הביקורות שבוצעו, ורק אז לקבל היתר לעבור לשלב הבא. כפי שראינו השבוע, גם אחרי השלב השלישי אותו סיימה פייזר היא הגישה דיווח מקיף לוועדת ה- FDA, שם בחנו את התוצאות טובי המדענים, מומחי סטטיסטיקה ורופאים בעלי נסיון רב בפיתוח חיסונים.  החיסון לא היה מאושר אם לא היה עומד בקריטריונים המחמירים ביותר של גופי הבקרה הללו.

שקר: החיסונים החדשים מחדירים לגופנו חומרים ונגיפים מסוכנים

עובדות:  שוב, מי שמכיר את שיטת החיסון החדשה יודע שאין שום אפשרות, אפילו לא תיאורטית, שהוא מחדיר לגופנו נגיפים ו/או חומרים מסוכנים.  להיפך, בהשוואה לחיסונים הוותיקים (שגם הם בטוחים לחלוטין כפי שפירטתי במסמך 'מורה נבוכי החיסונים 1'), תרכיב החיסון הזה איננו משתמש בנגיפים או בחלקים שלהם והוא בטוח לא פחות ואולי אף יותר מהם.

כפי שפירטתי לעיל , אין בתכשירי החיסון החדש חומרים מסוכנים וכל רכיב שנמצא בתוך תכשיר החיסון החדש (בעיקר השמנים לייצור הליפוזומים) הינו בטוח ומאושר ע"י הגורמים המחמירים ביותר כבר עשרות שנים.

שקר:  לא להסתכן בקבלת חיסון שהרי לא הוכח שהוא מגן על המתחסנים מפני הקורונה.

עובדות:  כפי שפירטתי לעיל (ותודה לאל על האישור של ה- FDA שגם הוא מפרט זאת) אין צורך לפרט יותר כי הוכח שאין סיכון בקבלת החיסון ותופעות הלוואי הן מינוריות. להיפך, לצד התוצאות המעולות של בטיחות החיסונים הללו, מגיעות תוצאות של כ- 95 אחוזי יעילות של החיסון בהקניית חיסון נגד הנגיף.  אם אחרי קבלת המנה הראשונה של החיסון היעילות הגיעה לכדי 52 אחוז, הרי שאחרי קבלת המנה השנייה של החיסון היעילות עלתה לכדי 95 אחוזים (בין 90 ל- 98 אחוזים), הישג עצום בהשוואה לכ- 50 עד 70 אחוזי יעילות (משתנה משנה לשנה) בחיסונים נגד שפעת.

חשוב לציין כאן עובדה מדהימה נוספת: בדרך כלל, כאשר בודקים תופעות לוואי אצל מתחסנים, מסתמכים בעיקר על דיווחים יזומים על ידי המתחסנים, שלעיתים מאד קרובות כלל אינם טורחים לדווח על תופעות לוואי קלות.  הדיווחים הפאסיביים של מתחסנים לשפעת למשל, שונים לחלוטין מהדיווחים האקטיביים, היומיומיים שגובים החוקרים מהנסיינים של חיסון הקורונה על תופעות לוואי אפשריות בעקבות קבלת החיסון לקורונה.  והנה מתברר, שלמרות שהחוקרים 'טירטרו' את הנסיינים ושאלו אותם שוב ושוב ושוב אם אין להם תופעות לוואי, התוצאות המדווחות לא העלו שום מימצא משמעותי וחריג של תופעות לוואי אצל המתחסנים.  לכן, סביר להניח שגם בעתיד, כעבור חודשים ושנים של תיחקור הנסיינים, המימצאים יהיו אפילו פחותים מאלו שדווחו בשלב III של הבדיקות, כאשר כבר עברו כחודשיים מאז קיבלו רבים מהנסיינים את החיסון וכל תופעות הלוואי שדווחו עליהן נעלמו לחלוטין כעבור יממה או שתיים. כך מדווח בצורה ברורה ביותר בפירסום המדעי המבוקר שפורסם היום על ידי כתב העת הרפואי ניו אינגלנד ג'ורנל אוף מדיסין[11].

 

שקר:  בכל מקרה – לא לחסן ילדים וצעירים שהרי החיסון יגרום להם נזק והקורונה לא מסוכנת עבורם

עובדות: שוב, מידע שקרי מכוון – גם ילדים שנדבקו בקורונה ולא היו עם תסמינים קשים, סובלים מתסמינים ארוכי טווח שפוגעים בהם קשות. הוברר כי רבים מהילדים הללו, אחרי שכביכול הבריאו מהקורונה, הראו תסמינים של ירידה בקוגניציה, בקשב ובריכוז, בעיות כרוניות בדרכי הנשימה, בשלד ובשרירים ועוד. לכן, רק כשיוחלט לחסן גם את הילדים, כמובן לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים לכך, יש לסמוך על הגורמים הרשמיים שיוודאו מראש שהסיכון מהחיסון לילדים הינו אפסי לעומת התועלת הרבה למניעת נכויות קשות עתידיות גם אצל ילדים שהחלימו כביכול מהקורונה.

שקר:  והרי נמסר דווח בתקשורת ששני אנשים מתו כתוצאה מקבלת החיסון…

עובדות:  שוב, גרעין מידע אמין הופך כלי נשק ביד הגורמים המתנגדים נחרצות לכל סוג של חיסון. העובדות כפי שצויינו לעיל: שני האנשים מתו מהתקפי לב בלי קשר ישיר לחיסון.

שקר:  בעצם לא שקר אחד, אלא צבר של שקרים הזויים לפיהם החיסון מחדיר לגופנו שבבים אלקטרוניים שיאפשרו לגורמים דמיוניים לשלוט בנו, לשלוט בגנטיקה שלנו, לפקח עלינו, לחבר את גופנו לרשת תקשורת חדישה שתשלוט על העולם כולו ועוד טיעונים הזויים שמועתקים מספרות המדע הדמיוני / הבדיוני.

עובדות:  עם כל ההתקדמות הטכנולוגית האדירה שהגענו אליה עד כה, עדיין יידרשו לפחות עשרות שנות מחקר טכנולוגי כדי להגיע למצב שבו זריקת תמימה של חיסון תחדיר לגופנו שבבים מיקרוסקופיים חכמים שכאלה.  לחובבי המדע הדמיוני / הבדיוני זה אולי יהיה תסריט לרומן מרתק, אבל לא יותר מזה. אל תתנו לגורמים המרושעים שמעלים טיעונים אלו לערער את בטחונכם בחיסון ולפגוע בכם וביקרים לכם.

בסיכום:

מניתוח העובדות המדעיות התכליתיות, ועל סמך הידע הברור על בטיחות החיסונים בשיטת ה- mRNA אין כל ספק – החיסון החדש מראה רמות בטיחות ויעילות גבוהות בצורה מרשימה ורק התחסנות שיטתית, נרחבת ומסודרת של האוכלוסייה תביא את הסוף למגיפה הזאת ולטירוף הזה שבו אנו חיים כיום.  ההיסטוריה הרפואית מלמדת על 14 סוגי מגיפות / מחלות שהרגו כמעט רבע מאוכלוסיית העולם ורק החיסונים חיסלו אותן!!!  

רוצו להתחסן (לאחר קבלת אישור ברור של הרופא המטפל) והקפידו להתחסן רק על פי ההנחיות שייצאו ממשרד הבריאות ומהגורמים הרשמיים המטפלים בנושא! אני תפילה שאזכה להיות בין ראשוני המחוסנים בישראל – פיספסתי בעברי את החיסון נגד פוליו ("שיתוק ילדים") ואני סובל מכך כל חיי.  זה הספיק לי…

 

בברכת חג אורים מבורך ומלא שמחה

בבריאות טובה ואיתנה תמיד

© פרופ' חיים גמליאל

נא שתפו ותזכו למצוות ולכל הברכות, כולל מצוות "ואהבת לרעך כמוך"!

 

רשימת מקורות חלקית:

[1] https://yourlocalepidemiologist.com/phase-iii-data/

[2] https://www.fda.gov/media/144245/download

[3] https://www.fda.gov/media/144246/download

[4] http://d9.ai/s/1f6ayn/7v2f

[5] https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2672806/

[6] https://rotem.org.il/?p=2115

[7] https://rotem.org.il/?p=2115

[8] https://govextra.gov.il/ministry-of-health/covid19-vaccine/home

[9] https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/1737364/

[10] https://healthfeedback.org/claimreview/a-rise-in-the-number-of-covid-19-cases-and-deaths-starting-in-september-2020-contradicts-the-claim-by-michael-yeadon-that-the-pandemic-is-fundamentally-over-in-the-u-k/

[11] https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2034577